26.3.08

Diré que normal

Em sento com una teleoperadora. Por "motivación" no me viene nada, lo siento. Però els auriculars* i el micro també serveixen per dir hola a l'altra punta del món. I llavors veig unes escales i un menjador de Juno.

*amb llantes de color taronja de sèrie, uau!

Parlant de Juno. Hug my flower with your eyes.

Ara Enero en la playa m'explota als timpans i penso que vull més vacances i més llits desfets.

M'encanta tenir (amb la sòcia) una etiqueta que es digui filmusical. Ara he buscat per aquí als altaveus (meus) i casi ploro amb el soitiiiiiiiis. Life goes easy on me, això és veritat, però com bé diu, només most of the time (de vegades també em dilueixo).

A tu et fa vergonya fer petons? Perquè a mi sí.

I ara que ho penso, de vegades I can't take my eyes off you. Ni de tu tampoc.

2 comentaris:

nona ha dit...

Mira sòcia que ens acaba de passar una cosa important. T'anava a postejar l'expansió del teu univers (eli_copter) que haviem de repetir més sovint aquestes converses, però he pensat "passa pel figues de moro" i taxan! Això és amor i m'és igual que et faci vergonya fer petons. Perquè a mi no vale?

No recordava que la banda sonora de Juno m'hagues agradat tant. Per cert, avui has estat pràcticament físicament com a personatge de la meva pel·lícula, mentalment hi ets més del que et penses. Una mica més i et passo el gallec. :D

The turtle wished that it could fly
Really high into the sky

podria ser el títol de la pel·lícula. :)


Bona nit!

[rsr] ha dit...

a hug would be nice


estic veient una tee amb un cactus? amb una pink flower? el taller estarà obert cada tarda