23.11.08

Latitud sud

Espero la rentadora com qui té un compromís. Estendre la roba i ficar-se al llit amb els llençols massa nets, inolors, desolats. He decidit que somiaré amb els tès a la menta del Cafe de France i amb aquella manera espontània de deixar passar les hores i els encantadors de serps. Em faltarà un filtre d'escalfor per convertir en riad aquest pis de ciutat, però si m'hi esforço potser m'oblido del Ryanair de tornada i et dic que sí a tot. M'agrada quan ens despullem per dins.

2 comentaris:

carme verdoy ha dit...

els llençols freds espanten, d'alguna manera. però un bon somni ho arregla tot.

i també volia dir que m'agrada molt com expliques totes aquestes coses quotidianes. ;)

Comtessa d´Angeville ha dit...

Adore els llençols nets, amb l'olor del Flor Nenuco, i la perspectiva d'embrutar-los i que al matí es barrejen les olors dels cossos i el suavizant.