3.5.08

De pols estel·lar

Posa-hi per dir algo un restaurant.

Sobretot, el mar a la taula del costat
i unes cloïsses
divines
per posar un exemple
I el vi
amb la fluïdesa que a poc a poc tot ho conquereix.

Ja només queda una platja d'estrelles,
un veler per envejar, o psè
i tonteries i bombolles de cava sense copes



i coets!

que són focs artificials.








[Si vols juguem a fer fàstic de com ens estimem i lu bé que ens ho passem i quins amics que tenim i vam robar un vespre d’una pel•lícula i s'ha d'escriure sobre això. Dius que sóc molt guai i jo crec que en alguns moments ho puc aconseguir.]

4 comentaris:

nona ha dit...

buà elisenda, que fort no? és a dir, he de tornar per creure-m'ho. :)


estic llevada a les 9 del matí, dina ja i no facis migdiada! :P

nona ha dit...

i m'agrada escriure el buà, així com un muà.

nona ha dit...

tinc una pregunta:

al juliol quants casaments tenim? un o dos? :P



va, mata'm amormio.

Enric ha dit...

estas com una cabra eli